Wednesday, March 24, 2010

sakit perut aku gelak hari nie..LOL!!!!

hari nie aku keje kt OPD, kne bahagian ECHO, tlong MA scan tuk tgk jantung...aku kne 2 org kt c2, dgn mmbr aku yana...best gak dok c2,hehe...yg x bestnyer aku kne soal sal jntung,hehe...ade yg ley jwb, ade yg xley...hri nie ada patient yg nk kne psang holter -cam stress test gak, die tuk record graf jantung dlm mase 24 jam...patient 2 pmpuan,jd aku yg kne pakaikn kt patient tue...MA Nik ajar aku cne nk pasangkan bnda tue kt patient..patient xley mandi dlm mse 24 jam bila pkai alat 2,patient kne catat sume aktiviti yg dilakukn setiap 2 jam... ptg td tidurku dikejutkn dgn bunyi hp...rupe2nyer,my prince call, trus aku bgun,x jd tdo...ktorg ym n webcam jp, prince nk tgk princess, tp jp jela,hehe...lmbt agi tue nk jmpe, bln 5, huhu,sabar2... haaa...yg aku ckp sakit perut aku gelak 2 sbb adela aku trtgk satu bnda 2, klakar giler la...ade jgk ea owg yg suke putar belit n tiru ayt owg len...lbih kurg same lak tue...die ingt kt nie bodoh ke ape?mmg klakar giler la..lau korg taw cite,mmg korg akn gelak giler2 la,hahaha....x sangka tul aku, de owg yg cm 2 lam dunia nie, da la prasan, x sdar diri kot, jgn termkn diri sudah, risau gak aku tgk die 2...cian tul...

No comments: