Sunday, March 14, 2010

apsal nk wt muke dgn aku?

iiiieeee,sakit tul ati aku hri nie,,,smlm aku alik umah abg aku kt Seri Kembangan sbb nk jmpe ank sedara aku,rindu giler kt die,,huhu,,,da la comey,da tumbuh gg 2 btang,hehe,,,geram tul tgk gg die tue,,,tgh hari td bwu aku smpai kt hostel,,,smpai2 aje,lps letak brang,aku tgur la mmbr aku tuh,fuh,berapi ase bila die jwb acuh x acuh jew,,,da la pndang aku pun x mse die jwb tue,,patut kew die wt cm 2?xde angin xde ribut tibe nk wt muke dgn aku ape hal?geram tul,ase nk tmpar2 jew,,,nsib bek la aku nie ley sbar lg,lau ikutkn ati mmg da kne dah bdak 2,,,jgn cabar aku,,, bkn kali nie jew die wt cm 2,,da byk kali dah,,,lau nk mntk brang,pnyela baik dgn aku,,,xpe2,aku xnk tgur die lg,nk wt bdo jew,,biar die rasa apa die wt kt aku,,,aku jew jga ati die,die pun kne la jga ati aku gak,,,da lama da sbar dgn die,,,

No comments: