Sunday, March 21, 2010

hri yg paling best...

hari jumaat lps aku alik umah pakcik aku kt Selayang...smlm kitorg makan besar kt restoran pakcik aku, de templer restaurant...restorang nie wt masakan muslim chinese, masakan die ala2 masakan cina tp halal la,hehe...kitorg sbnrnyer meraikan spupu aku yg akan berlepas ke jepun tuk melanjutkan plajaran...pagi td kitorg pg hntar die kt KLIA, tp yg mnyedihkn,kitorg x smpt nk jmpe, cuma smpt melambaikn tgn jew...ikutkn hati, nk jew ngis, tp aku sabar jew sbb rmai sgt org kt c2...nsib bek smlm mse die nk p tdo hotel, aku da bg hadiah n pluk cium die...lps nie,xtaw lg bula kitorg akan jmpe,huhu...lps alik mkn, aku saje2 jew ckp cheese cake secret recipe sdap, lps 2 makcik aku berhenti kt c2...die ajak aku masuk kdai 2, terkejut aku, die nk blikan kek 2 sbb aku tringin, 1 biji lak 2...huhu...tp aku ckp kt makcik aku suh bg kek 2 tuk spupu aku ain dsbbkn die da nk pg...jd aku pun tulis la ats kek 2 tuk die drpd kami sume...smpai jew kt umah pakcik,spupu2 aku nk p mandi swimming pool kt kondo pakcik aku,x jauh dr umah die...kondo 2 xde owg duduk pun, saje2 jew pakcik bli...kitorg p dua keta, aku drive keta merz pakcik aku,sbb yg len takut nk drive, yg paling kcik lak yg drive,hehe...pakcik bg sbb aku da biasa bwak keta 2 sblm nie..dlm kul 7.30 kitorg alik umah lps mandi n bersihkn diri kt kondo 2,hehe...msa kitorg smpai 2,pakcik da start bakar aym, sosej dgn biri2...wt lamb chop black paper, best,huhu...mlm 2 kitorg hbiskn masa bersama, tuk kali terakhir, xtaw lg bila ley jmpe ain...lps 2 kitorg karaoke lak, kt tingkt atas, umah die ade karaoke box, lbih kurang 10 000 lgu ade, masing2 memperdengarkn suara yg sumbang,hehe, termasuklah aku,hahaha...dalam post kali nie aku paparkan gmbr2 yg smpt aku snap smlm...

No comments: