Wednesday, March 17, 2010

about my huge family...

Inilah umah zati, msti ade rmai dah yg p umah zati nie kn?huhu...umah aku biase2 jew...kt umah nie kt org tggl 1 family aje...family aku nie unik n pelik skit...harap korg x pening la nnt yep?hehe...aku ade 3 org mak...mak aku adalah yg pertama, yg ke-2 aku pnggil mama n yg ke-3 aku pnggil umi...mnjadikan adk beradik aku 12 org semuanyer...adk beradik aku yg sebenarnyer 6 org je, 3 putera dan 3 puteri...nnt aku knalkn sume ahli keluarga aku nie... ni plak family aku...pembetulan kt cni yer, yg ayh aku dkung 2 ank mama, cibuk aje time owg nk amek gmbr, geram tul...t aku knalkn sorg2 lak jp g... nie ayh aku, Rozaki bin Mohammad..ayh aku nie cikgu kt Sek Keb Berangan 1...ayh aku nie grang ckit kt umah...tp lau dgn org len,friendly jew...ayh aku nie minat sgt2 dgn ayam serama, da byk kali jd juara dlm pertandingan ayam serama, byk kali dah masuk paper sbb menang byk kali berturut2...lau sape2 yg minat aym serama nie, bley la dtg umah aku,hehe... yg nie lak mak aku yg tersyg, Rahimah binti Yusoff...comey x mak aku?hehe...mak aku nie bkak kdai kereta terpakai kt Pasir Pekan, nme kedai 2 Serikel Automobil & Trading...ayh aku pun same2 memajukan kedai keta nie...lau nk bli keta sila la dtg ke kedai kami, tp keta second hand jela yg ade,hehe...

No comments: