Tuesday, May 11, 2010

sy suke hari nie

exm td kuar stump bandaging tul ape yg aku rasa,hehe tp mse masuk exm td ade bnda yg klakar ade ke patut xde owg amek aku? owg len sume da dpn station msing2 tp aku?berdiri kt tgh2 tue iskh,xkn x nmpk aku kowt geram da ase lpas tue bwu de helper amek id,ic,buku cross n slip aku dalam ati,weyh, aku da besar taw, sepak kang,huhu bunyi loceng jew, aku masuk station tgk2, alamakk, lecturer OBG aku daa... relax ckit ase sbb dye mmg baik, lecturer india gak yg aku dpt hri nie ciap wt bandage tue, comfortable patient lps tue ckp mekacih kt madam tp aku bkn yg first kuar,sbb yg td tue la wt aku terketar2 mula2 wt bandage tue nsib bek cntik jew aku wt cehh, puji diri sendiri lak,hehe mstila, madam yg ckp good taw,huhu suke sgt2 la hri nie, dpt wt dgn bek esk x exm, sbb nurses day(hari jururawat), cuti la... de sape2 nk blanje aku x sempena esk? gurau jew, aku student agi... t tul2 mmg kne blanje la, lbih2 lg prince aku tue,hehe ciap la amin, blanje by taw?huhu...:-p k la, ckup tuk hari nie... bye sume..~_~

No comments: