Saturday, May 1, 2010

last day at Putrajaya Hospital

da hbis dah praktikal kt hosp putarajaya,huhu... kali ke-3 dpt posting c2... sem nie 2 blan posting kt hosp tue... byk sgt pngalaman yg aku dpt... yg hri last tue aku keje kt ENT klinik... dpt tgk procedure button gauze... yg jahit butang kt tlinga, sbb nk bg tkanan kt area tue... byk gak cross yg aku dpt, tp x pnuh sume la sbb de procedure yg xde... mekacih kt Madam yg layan karenah aku nie,huhu... overall, Madam aku mmg best cgt2, baik n sporting... mmg untung la aku dpt dgn die,hehe... mse nk alik tue, kitorg smpt bergmbr dgn Madam mse tgh tggu bas dtg amek... tuk sume2 student nursing intake 200804, minggu dpn study week... lps tue osce n final exm sem 5... wt elok2 exm nnt taw? gd luck tuk sume... k la, bye2 Hosp Putrajaya...(^_^) aku n Madam Zarina... moga2 dpt jmpe lg dgn madam...:-) nie la group aku, 10 owg sumenyer... ada 2 owg kumbang taw, cian diorg, haha... slalu kene buli dgn aku... ingt aku kcik xley buli kew?hehe...

No comments: