Friday, May 14, 2010

ikhlas dari hatiku

utk entry kali nie, aku nk luahkan ape yg aku rasa, yg tul2 lahir dari hati aku...aku da x kisah lg ape yg org nk ckp, yg pasti aku tul2 ikhlas tuk dia...mungkin ramai yg tahu kisah antara kami...mungkin jgk dia akan marahkn aku bila aku tulis semua nie kt blog...tp aku nk sume owg tahu yg aku x main2 dgn dia, aku serius dgn hubungan nie...tggal 1 jan 2010 yg lpas, ktorg couple...dr saat tue, aku mula sygkn die...aku da jnji dgn dri aku, walau ape pun yg jd lpas nie, aku akn jga dia...aku x kisah, aku x pndang bnda len...sblm kami knal, kami dtg dari keadaan yg berbeza...tp kami nk capai 1 matlamat yg same, tuk pulihkn kedukaan yg ade dhati kami...masing2 punyai kisah yg berbeza...kami cuba wt yg terbaik tuk diri kami, tuk jga hbungan kami... saat aku mngenali dirinya, aku dlm keadaan yg amat tertekan, begitu juga dgn dirinya yg dgn kisah yg tersendiri...kisah aku mase tue amat menyeksa aku...die slalu menasihatkn aku utk buat keputusan yg btul, tuk mase depan aku sndri...saat tue jgk, tiba2 dtg kekuatan tuk aku mmbuat kputusan tuk tingglkn kisah hdup itu dan aku ingin mulakn hdup yg baru...aku mintk dgn cara baik, tp lain yg terjadi mase tue...aku cuba sabar dgn keadaan tue, aku pujuk diri aku sndri, aku mula padamkn semua tue, tp ternyata aku sgt lemah tuk hadapi smua tue seorg dri...dia dtg pdku, katanya ingin melindungi aku...saat tue, kami berkawan, makin rapat dan hingga skrg... sejak aku mngenalinya, bru aku rasa indahnya berkawan..sblm nie aku x dibenarkn tuk berkwn dgn sape2 pun...hidup aku tul2 dikongkong, aku x pnah ase bebas sejak 3thun kisah hdup yg dlu...bila aku rapat dgn dia, hidup aku mula berubah..aku dpt rasa hidup aku dah sempurna...semua kwn2 dia mmg kwn aku juga...kami berjumpa beramai2, bergelak ketawa, rasa bahagia sgt hidup nie...x sangka aku dpt jmpe alik kwn2 lama aku yg telah lama x berhubung...kalau bkn krana dia, aku x mungkin jmpe kwn2 aku semua, yg sgt2 aku rindu tuk berjmpa... aku nk dia tahu, yg hadirnya dia lam hidup aku amat bermakna...aku bangga dpt mngenali dirinya...aku x pnah terniat akn sakiti hatinya...waktu aku menulis entry nie, air mata aku mengalir, mngingatkn semua yg telah die lakukn tuk aku...aku terlalu sygkn dia...aku harap, kami akan kekal hingga akhirnya...mase skolah dlu, kami x pnah bersua muka, x pnah bertegur sapa...tp skrg, ape yg terjadi, seolah2 kami dah ditakdirkn tuk berjmpe, bercinta dan akhirnya bersama, insyaalah...lagu nie aku tujukn khas utk putera hati aku...i love u dear, i mean it...

No comments: