Saturday, May 29, 2010

sgt bz..

hye sume,hehe...lame da aku x update blog nie,bz ckit la...lgpun smalam ade sdara aku yg meninggal dunia, pnat sgt2 smlm mnguruskn sume sbb nk kebumikan sblm maghrib...keadaan jd sgt kelam kabut sbb mse 2 da tgh hari dah, tmbah plak arwah x ramai keluarga terdekat,jd keluarga aku yg ambik peranan tue sume...kesian sgt2 kt family arwah sbb ank die yg sulung bwu tingkatan 2...arwah pergi meninggalkn suami dan 3 org ank...anak2 arwah faham n aku tgk kelihatan tenang jew..sbb terlalu lame da arwah menderita sakit,ank2 tahu ape yg dialami arwah, jd diorg pasrah jew...aku pun x tahu nk ckp mcm mana sbb arwah tidak mendapatkn rawatan di hospital dan hanya menggunakn rawatan tradisional selama 2 tahun...arwah dan suaminya bimbang kos rawatan adalah tinggi...sbb tue la arwah refuse tuk trima rawatan kt hospital...kalau korg tgk penderitaan yg dialami, mmg ase terkejut...keadaannya amat menyedihkan..tp xpela, Tuhan memahami keadaan tersebut, skrg sume pnderitaan tersebut da xde lg....semoga arwah dirahmati Allah...Al-Fatihah...

No comments: