Thursday, May 13, 2010

pe pndapat korg sal ending adamaya?

sblm cite sal adamaya,nk cite sal exm osce td...adoiyai, aku dpt lecturer melayu hari nie, tp kn truk sgt la ase...nk taw x npe?lps bunyi loceng, aku masuk la station tue, aku bg salam n wish la gd morning kt madam tue...fuhh,tibe2 ase berdebar, madam tue muke ketat giler la...x jwb pun salam aku, tgk aku pun x...aku da cuak giler la ase...aku bace soalan, explain procedure, lpas tue aku ckp la provide privacy,....x smpt agi aku hbis ayt, die tenking aku, dah2 sy xnk dgr sume tue, trus wt procedure...wahhh, giler, jntung aku da berdegup kencang,huhu...pe lecturer nie?biar jela aku ckp, bkn hbis mase agi pown...iskh, x psal2 aku blur sbb nk ingt step sterusnyer...lpas tue aku trus prepare swab,expose baby's umbilical cord,wash hand,clean cord tue,assess cord,dress baby,make patient comfortable...dr mule aku ckp smpai la akhir, masam giler muke die...saje wt aku tension jew...xpe2,sok da last osce...minggu dpn paper lak... adamaya lak,hehe...ok la ending td...hepy ending kn?biase la,huhu...adam tue sweet sgt, ciap wt novel agi tuk maya, suke sgt2...dak2 umah aku nie ciap ngis agi tgk cite tue td,kui3x...nsib bek aku ley control emosi td,hehe...lau x,bnjir la umah nie,hehe...aku geram td dgn lisa, ada ati lak kt adam, tp adam x pndang pun die, padan muke,hehe...jahat tul dani tue....cm 2 ke cinta?huh..aku da pnah rase dlu lbih kurg g2, tkot sgt...aku taw pe prasaan maya tue...nsib bek hero aku dtg,huhu...bnda da lpas xmo ingt2 agi...k la..daaa...(^_^)

No comments: