Tuesday, June 8, 2010

teringat kembali kenangan dulu....

hye sume,hehe....hari nie aku da p hospital dah, tp hari nie just orientasi jew, lum keje lg...tue yg best tue,hehe...p kul 7 lbih lg, tggu kt surau yg lam hospital Taiping tue...hurm,tringat alik kenangan mase mula2 posting dulu...hospital nie la tmpt pertama posting aku...masih segar lg lam ingatan aku nie...mase tue skema agi, bdak2 agi, xtaw pape langsung,huhu...td mase orientasion kt ward2, aku ingt alik cne aku wt procedure kt ward tue dlu,hurm..byk sgt kenangan,hehe...de la 1 hari tue aku nk wt observation, mase nk shake termometer tue, skali terkena kt sheet die, ape lg pecah la termometer tue, kne la gnti yg baru,huhu...takot sgt mase tue, msti kene marah,huhu..tp CI(clinical instructor) x marah pown, nasib bek,huhu...lpas orientasi tue, kitorg pun da bley alik, lam kul 10 g2,huhu... esk bermulalah praktikal aku kt cini...aku kne shif pagi, kul 7 pagi smpai kul 2 ptg....msti kne angun awl sok sbb sume dak umah aku yg 9 owg lagi nie shif pagi gak,huhu...kul bape yer nk angun nie?huhu...aku kne ward D1, wad tu surgical n orthopedic wad, td x ramai pun patient kt wad tue,huhu...lg 1, mintk2 nurse2 kt wad tue sume bek2,huhu...x suke la lau de yg berlagak, tension nk wt keje...dah la tgh tnsion kt sowg minah nie, bnci tul la, mnyampah dgn die, suke dengki dgn kitorg...nsib bek x dpt wad skali dgn die,haha...jahat tul aku nie,haha... td madam ckp hari isnin die bg cuti sbb sume CI kne p kolej kt KL...aku ingt nk alik klantan la, sbb nnt aku da xde cuti...raye lak bwu aku alik...tp adik aku yg nani, fatihah dgn fadlie de kt KL, diorg p umah pakcik aku, td bwu smpai KL...maklumlah, kn cuti skolah,hehe...xpela, aku nk alik klantan la, t ley jmpe prince aku lau smpt,huhu..xpela cuti kejap pown, asalkn dpt alik...tp aku lum bli agi tket, xtaw pown nk bli ktne, cne nk alik..de sape2 nk tlong aku x?huhu...xtaw sgt la area taiping nie,huhu...k la, nk tdo awl la, sok kne angun awl...sok nk tnye la sape2 yg taw sal tket nie...gd nite sume...(^_^)

No comments: