Thursday, June 17, 2010

soo bz,hehe...

lame aku x update blog aku nie,huhu...bz ckit la weyh,sowie,hehe....alaa, bkn de yg follow pown kn,huhu...xpela, aku tulis jela pe yg aku nk tulis...kali nie aku gabung jela sume yg aku wt dr hri jumaat lpas smpai hari nie yer?huhu...aci x?hehe...pape jela kn?xde sape kisah pown,huhu...
hurmmm...cne nk start nih??huhu...haaa...kn madam gtaw yg die bg cuti smpai isnin kn?tp madam up lg 1 hari,hehe...jd aku cuti smpai hari selasa la...jd aku pown ape lagi, kalut ribut cari tket nk alik klantan...suh la mmbr tgkkn tket dr kemunting ke klantan...tp sume hbis,waaaa,nk ngis ase...lpas tue cari lg tket tue, xde jgak,huhu...x puas ati, p la cri sndiri, tp hampa gak, still xde, sume full...aku pun pk cara len nk alik klantan nie...aku pun terpk, nk p penang la,nek bas dr sana,huhu..aku suh la mmbr aku sorg nie carikan...tp die ckp xde jgk,adoi....truk la kali nie, aku nk alik jgk, x kira,huhu...mase hari jumaat tue aku mncuba nasib gak la...aku da bli tket p butterworth, dgn harapan de lg la tket kt sane tue...otw p stesen bas, mmbr aku yg kt penang tue gtaw de tket, die da blikan...yaaahoooo!!!!!aku boley alik klantan...hepy giler weyh mase tue...mekacih sgt2 kt mmbr aku tue,hehe.... perjalanan aku ke butterworth tue mngambil mase selama 1 jam lebih...smpai je kt sana, aku jmpe dgn opah aku, tp opah nk nek bas p KL mase tue...jmpe jp je, kebetulan terjumpa kt c2...lpas tue opah suh p umah die, mak lang dgn pak lang ade kt umah...opah nie, mak kpd mak tiri aku...lpas opah gtaw jln nk p umah die tue, aku pun dgn beraninyer aku nek bas,hehe...first time aku brani cmni, xtaw npe aku ley wt g2,huhu...dah la tmpt owg, tkot gak aku, huhu...trun je bas rapid tue, sesi mencari umah opah lak, adoi...susah weyh, aku da x ingt, dlu pnah p skali jew,huhu...last skali aku call mak lang sbb hari da nk gelap, aku da makin cuak,hehe...akhirnya jmpe gak umah opah.... lpas makan n bersihkn diri, aku ciap2 nk p stesen bas...pak lang p anta aku...lam kul 10 g2, aku da smpai c2, then tggu mmbr aku lak, die nk bg tket...lpas tue kitorg p minum smbil2 tnggu bas smpai,huhu...sengal tul kwn aku nie, ley lak die ckp harga tket tue x sama lam tket tue...dah la bas tue mahal, bas yg tuk VIP tue, die bg aku murah jew,huhu...die kate aku nk alik sgt, bas tue jew yg kosong lg, die beli jela,huhu...segan weyh, aku je kowt budak lam bas tue...mmg layanan die best la..ciap de pelayan lg...die bg bntal, slimut, makan n minum skali,huhu...first time nek bas cmni, best jgk...mmg pngalaman la tuk aku,hehe...aku smpai klantan lam kul 4.30 pgi... smpai umah hari sabtu tue, aku de knduri kt umah nenek prince aku...de wt knduri kesyukuran n akikah skali...bgn pgi tue aku wt kek coklat tuk bwak p c2, xtaw nk bwak ape,huhu...otw nk p tue prince aku msj aku, alamakkkkk, die marah la,huhu...sbbnyer sedara die sume tggu nk jmpe aku, tp aku da terlmbt, diorg da alik,huhu...cian diorg tnggu aku, ase bersalah sgt,huhu...kak iha n mimi, len kali k jmpe yer?zati mintak maaf sgt2,huhu...best sgt p sane,dpt knal dgn sume sdara prince aku,huhu...malu tue x pyh ckp la, mmg ketar lutut2 aku ase,hehe...yela, sume tgk aku jew, cehhh, prasan lak aku nie,hehe...xdela, mmg malu sgt2, aku x biasa lg dgn diorg, t ok la kot,hehe...haa,ciap kne usik lg, de pakcik prince aku nie tnye, bile nk p kursus kawin nie?hah?kawin?haha...prince aku jwb, lmbt agi,huhu...aku senyum jew la, xtaw nk jwb ape,hehe... nie mase p kenduri umah prince aku, 3 org tue sume sedara die... yg aku paling baik, dgn yg pkai bju oren tue,aku pnggil kak eiyda,huhu... the next day xde p mne2 pown sbb prince aku pnat kenduri tue, maklumlah owg kuat majlis tue,hehe...then hari seterusnyer aku p knduri kt machang...tgh hari tue da alik dah,hehe...yg klakarnyer kt knduri tue, bju yg aku pkai tue same warna dgn pngantin, dah la ciap suh aku jd pengapit...uishhhh,xmo la aku...sbb aku rombongan sblah lelaki,xkn aku jd pngapit tuk sblah pmpuan, xmo la aku,huhu...lpas tue ptg tue tibe2 prince aku msj, "jom chim chum"...eyh,amin nie demam kew tibe2 ajak p c2...upe2nyer die mimpi p mkn kt c2,huhu...lpas tue aku pun ciap2 kuar la dgn die,huhu...manje tul prince aku nie, yg aku tergelak besar, dgn muke bgn tdo lg tue mase kuar,hahaha...tp xpela, ikut jew, t majuk lak prince aku nie,huhu... hari lpas tue, hari selasa, aku da gerak p taiping...ayh aku yg p hntar, bwak umi n anak2 die, si edy n syasya....lam keta lg, dok sebut2 nk p tgk animal,huhu...so, smpai jew cni ayh bwak p zoo taiping...lpas tue ayh bwak p mkn n anta aku kt umah sewa... nie mase p zoo taiping,gmbr x clear sgt sbb ujan mase tue,nk cpat,hehe... hari nie aku da keje dah...minggu nie shif ptg kt ward orthopedic lelaki...keje xdela byk sgt, patient pun x rmai, tp aku ase penat sgt2,huhu...mayb sbb berdiri terlalu lame kowt, yela, 7 jam taw,huhu...kul 9 mlm kitorg pun alik la...sok lak keje, adoiyai, malasnyer nk keje, xde mood lak tue...xtaw la npe, sgt x suke bila de prasaan cmni...prince aku p KL, bwu jew smpai kul 12mlm td...rindu lak kt die, tp xtaw la die rindu aku ke x,huhu...lame da die x update blog nie, asyik aku jew yg update,hehe...biasela, prince aku tue bz jew, mne smpt nk update blog...die hepy sgt skrg sbb sem nie die dpt anugerah dekan...tahniah kt prince aku sbb result yg amat bgus tue,huhu...mmg da lame die nk anugerah tue, akhirnya dpt jgk...hepy sgt2 la die...k la, tue je tuk hri nie...nyte sume...salam..

No comments: