Tuesday, April 27, 2010

siot pnye bas kolej

iiieeeee, geram tul hari nie taw x...pg td, aku angun kul 5 lbih taw x tuk mndi n bersiap nk p keje...kul 6 tue da tggu bas da...bajet2, nek bas tue, ley la tdo jp, antuk giler ase,huhu...smlm bas dtg awl, jd kitorg pun trun la awl hari nie....tggu pnye tggu, dr gelap smpai matahari da nek pown bas x smpai2 agi...iskhh, cm plik jew bas nie, biasa lau pling lwat pown 6.30 jew taw...melampau tul bas kolej nie,iskh...aku trus call bdk yg hostel Garden Park tue, tnye diorg bas da amek lum?kot2 kitorg nie da kne tggal kew kn?huhu...tp diorg ckp bas x dtg ugak, nie msti yg hostel Damai Mewah pun senasib nie,huhu...sbb kitorg 3 hostel nie akn nek bas yg same jew p keje...aku pown call madam, ckp yg bas x amek pown kitorg...smpai kul 7 lbih taw kitowg tggu, aku pun da xde feeling da nk p keje...kitorg pown nek umah alik, mmg xnk p keje dah hri nie,noktah!!!huhu... cne la bhgn transport kolej wt keje nie?gewam tul aku...pdahal hri2 kitorg p keje, nie minggu last da pown, da minggu ke-8 posting, xkn tibe2 xde bas lak...law taw td, aku x bgn trus jew tdo, mmg antuk cgt2 la pgi td, wt2 rajin jew angun taw...bila nek umah jew, bkak uniform, trus aku tdo alik, pnat tggu bas,huhu...tgh syok2 tdo, tibe2 bdk Garden Park ckp de bas bwu nk dtg amek, iskhhh, gewamnyer, aku da mlas nk ciap2 g dah...gpun mse tue da pkul 9 lbih, pehal bwu nk dtg amek....pdahal masuk keje kul 7...aku da mlas taw x, tension yg teramat sgt td...lantak ah lau kne byr kt kolej pown, aku student sponsor, aku report kt kementrian bwu taw, bwu gagap nk mnjawab dgn owg atasan...nie yg best jd dak sponsor kt cni nie, jd cm informer lak,haha...so jgn wt hal dgn kitowg yer?hri tue da kne dah,nk kne lg kew?waaah, amaran tue,hehe...jahat tul aku nie,haha... walaupown tension yg teramat sgt,kitorg ley snyum agi taw,huhu..awet mude snyum pgi2 nih,huhu.. nie la tmpt kitowg tggu bas tuk hostel Taming Indah...xde krusi pown, pnat taw...kitorg berdri jew, 2 dok tuk amek gmbr jew,huhu...:-p

No comments: