Sunday, April 11, 2010

sakitnyer kaki.!!!!

hri jumaat lps aku alik umah pakcik aku kt Selayang, boring la dok umah aku, gpun msti bosan sbb xde org...pakcik aku nie de ank 4 org,sume still kecik lg , yg sulung die pun bwu darjah 6...best layan kanak2 ribena nie,trubat rindu aku kt adk2 kt Klantan,huhu...kt umah pakcik nie de set karaoke taw, lau aku dtg jew msti diorg ajak aku karok,huhu...aku ikut jew la, bley kate sume bnda yg diorg ajak la aku ikut...diorg nie bwu skolah rendah tp bdn lg besar dr aku, bila men2 dgn diorg trasa cm aku nie bdak kcik gak la,hahaha...lau aku bkak laptop,haaa,amek kau, sume bkak laptop, kcik2 pun da ada laptop 1 sorg,mmg dasyat la,huhu...lau bab mkn2 lak,terkejut aku tgk diorg mkn,byk sgt taw ciap tmbah agi...aku nie mkn ckit jew,prut kcik,sbb 2 aku x bsar2 pun,huhu......ptg smlm, slepas men game, diorg ajak aku men basikal...alamak,lame giler da aku x nek basikal nie, bkn x bley,tp kne nek basikal diorg yg sederhana besar...paksa aku lak 2,kne men gak, die bg mse 5 minit jew tuk pkai tdung, lps tue tman diorg men basikal,aku pun ikut jela,huhu....haaaaa,hri nie,barullah trasa sakitnyer kaki aku,adoi.....cne x sakit,ciap berlumba lg smlm, 1 taman round,huhu...iskh,kne sapu ubt nie,lau x cne nk keje sok,x pasal2 cramp lak nnt,huhu...mmg penat la layan diorg nie,tp xpe,at least aku ley hepy2...lps my prince taw aku men basikal,trus die gelak,suke sgt panggil aku bdak kcik,mntng2 la aku nie kcik,xpe2,aku tgh usaha nk nekkan berat bdn,mcm2 vitamin aku try,huhu...tp mmbr2,madam ckp xyh la gemuk,kcik g2 la comel...awk tue rendah,t lau gemuk jd montel,x comey lak,huhu...erm,cne nie?nk gemuk ke xnk?huhu...lps men basikal tue, makcik aku ajak p psar mlm lak,wah...bestnyer,lame x p psar mlm melayu,haha...yela,kt tmpt aku tue psar mlm cina jew,mne ley mkn mkanan kt c2,da la ade b**i taw,huhu...yg panggang,yg sup sume ade,haha...ieee,bau die mmg sgt busuk taw,cne la diorg ley mkn bnda tue...hehe...k la,aku nk mnguruskan kaki aku yg sakit nie,da sakit sgt2,huhu...chow sume...salam..hehe...

No comments: