Thursday, April 22, 2010

no fb tuk 3 hari...berjaya!!!

wahhhh, bangganyer aku....hari nie da masuk 3 hari dah aku x bkak fb,hehe...malu gak,ade 2 3 org yg chat yg kt fb 2 ckp aku nie asyik on jew fb, jd aku try la x bkak fb,huhu...aku nk taw gak, bley ke x lau aku x bkak fb tue...aku pk mula2 ingt nk deactivate jew account fb tue, tp syg lak...aku ckp la kt mmbr aku, die kte biar die tkarkn password fb tue, t ckup 3 hri bwu die bg...xley kira aku nie,kng tibe2 tgn nie ase gatal nk bkak gak,huhu...dsbbkn aku cye kt die, aku pun bg la...hri nie da hri ke3 tp xley bkak agi, sok bwu bley,hehe...ntah la nk ckp cne, kdng2 bila bkak fb tue, msti aku sakit ati, sedih, ada jew bnda yg x menyenangkn, sbb tue aku ingt nk deactivate mula2 tue...takut gak, t x psal2 aku kene darah tinggi lak sbb slalu tension n marah2, dah la nadi aku mmg tinggi tiap kali aku check, msti 100 ke atas...hri tue MA ade nk bg pinjam holter tuk psang kt bdn aku...holter tue alat tuk record heart rate lam mse 24 jam...setiap aktiviti yg aku buat kene catat tuk setiap 2 jam, tp yg x bestnyer aku xley mandi lau pkai holter tue....nnt dr alat tue kt bley tgk bape laju nadi kt mse kt wt keje, berjalan, rehat, tdo n sbgnya...MA tue ckp lau xde patient gna,ley la die bg aku gna...erm,nk pkai ke x alat tue ea?malu la nk pkai alat tue...tp aku nk sgt taw, nadi aku tue normal kew x, jntung aku ok ke x...hurm,cne nie?huhu...nk ke xnk?t aku pk...hehe...

No comments: