Tuesday, August 24, 2010

ada ape dgn cinta???

  saje jew tulis cm 2 kt status aku...sbb nk gna emoticon....
 

ada ape dgn hehe.. 

 

lpas tue kan, prince aku blas kt status tue...

cube bce yg kt bawah tue,hehe...terkejut aku bace,kih3x...

bile tringat msti aku cenyum sowg2...hehe... 

msti de korg pnah dgr kn???

nie dr cite ketika cinta bertasbih la,huhu....(^_^)

 

This emoticon has been enhanced by Facicons adalah kekuatan yg mampu mengubah duri jadi mawar, mengubah cuka jadi anggur, mengubah sedih jadi riang, mengubah amarah jadi ramah, mengubah musibbah jadi muhibbah... itulah This emoticon has been enhanced by Facicons
 
sekalipun telah ku uraikan dan ku jelaskan panjang lebar, namun This emoticon has been enhanced by Facicons ku datangi, aku jadi malu dgn keterangan ku sendiri.
meskipun lidahku telah mampu menguraikan, namun tanpa This emoticon has been enhanced by Facicons lidah ternyata lebih terang..
sementara pena tergesa-gesa menulis...kanya..
kata-kata pecah berkeping-keping begitu sampai kpd This emoticon has been enhanced by Facicons ..
dalam menguraikan This emoticon has been enhanced by Facicons , akal terbaring tak berdaya, bagaikan keldai terbaring dalam lumpur..
This emoticon has been enhanced by Facicons sendirilah yg menerangkan This emoticon has been enhanced by Facicons dan per This emoticon has been enhanced by Facicons an..

No comments: