Saturday, July 24, 2010

sakit ati kt minah sekor nie!!!!


korg tgk tajuk post aku tue kang?haaa...pndai2 la faham yer?aku nie kn, da lame x marah owg cmni...mmg sakit ati giler2 la kt minah sekor nie..bajet diri tue bagus sgt la...tiap mse nk cari psal dgn aku...aku ingt die da insaf la, konon jela tue kn...aiii, skrg timbul alik...ingt da xde dah sbb snyp lame kn...pe lg la yg die jeles dgn aku nie kn?ckorg nk taw die wtpe?die p cite kt owg len sal aku...burukkn aku lak tue...aku bngang giler la dgn die...dgn aku ckp pijak semut pun x mati taw...kutuk aku g tue...ciap ckp aku nie hodoh lak tue...eyh pmpuan, aku sedar la diri aku nie x cntik...tp aku xdela kutuk owg len cm ko tue...dah la suke tiru gaya aku...asal aku ade bnda tue, msti die bli gak...teruk tul la pmpuan nie...lau jeles dgn aku, ckp jela...ckp dpn2, yg ko p burukkn aku kt owg len tue apsal?ko da x syg mulut ko kew hah?slagi aku ley sabar, aku sabar lg...kali nie ko mmg da mlampau taw x...jgn smpai aku tnjuk prangai aku..lame da aku x bertumbuk dgn owg nie, gian aku bile owg wt aku sakit ati cmni...
muke cm aku nie pown ko nk jeles kew?
kn ko ckp muke aku nie buruk, nk jeles apsal lg?
x faham tul aku,huh!!

sowie la korg, aku x sepatutnyer tulis cmni kt blog...prince aku pun x suke sbnrnyer aku marah2 cmni...tp mf sgt, ati aku mmg sakit giler...cini jew aku ley luah sume...prince aku tue geram gak sbb aku slalu la cite kt die, mmg die taw sume sal nie...die ciap nk sound g pmpuan tue...cume aku jew yg x bg...mlas la nk gaduh2 nie...bkn dpt pape pown...aku nk biar Allah yg balas sumenyer nnt...wait n see jela kn?haishh, geram agi nih...sabar zati, sabar...amin kn da ckp, die sntiasa ade...die kn hero ko...jgn isau yer zati?hehe...motive diri sndiri nih,huhu...tp kn,nie cite 2 hri lpas pnye...aku bg cool dlu ckit...lau x truk aku mncarut kt pmpuan tue...x bek la kn wt g2...aku pndam jew dlu..agak2 da ok nie bwu la aku update blog aku nie...sowie yer kwn2?terpaksa bace sume nie,huhu...papepun, aku da ok dah..xmo dah emo2, sedih2....prince aku kn ade..kwn2 aku pun rmai, diorg slalu ada dgn aku, support aku, tnangkn aku...mekacih yer kwn2...aku syg sgt2 kt korg...lbih2 lg kt housemate yg rapat dgn aku...yg rapat je k...harap maklum,huhu...x lupe gak prince aku tue...baby syg kt min, t kt jmpe yer min?by windu sgt2,huhu...

No comments: