Tuesday, February 18, 2014

my E-day...

Alhamdulillah...
one step closer...
dah settle majlis pertunangan aku dgn si dia pada 1 Februari 2014...hehe...
genap setahun kapel terus tunang...
lmbt sket update sbb bz...hehe...
adoiii...takotnye...
tggl 6 bln je lg nk tiba hari yg mendebarkan tue...
yg klakarnya kitorg berdua bncang nk wt majlis bln 11 sbnrnye....
mase family tgh bincng dgn family si dia,aku kt blkng tabir...
x dengar pun ape diorg bincang...
si dia plak tggu lam kete je...
da ciap sarung cincin tuk aku,bru die nek...
family aku ckp,yg laki pun kene sarung cincin jgk...
then selesai sume, tgh mkn2 tue aku pun bru tnye kakak die...
ok ke bncng td..
kakak die jwb...alhmdulillah sume ok...mjlis bln 9...
aku terkejut giler2 n berpandangan dgn si dia...
sape lak ckp bln 9 nie????
kakak die ckp family aku yg nk...
adeyhhh...mmg x trlintas langsung nk wt awl kot...
hurmmm...cne nie...
terpaksalah trima...
pastu kitorg bncng lg sal tarikh nikah...
bncng pnye bncng...
last2 da dpt la tarikhnye...
lg awl dr tarikh yg family aku nk sbb nk bg adik die yg blaja kt Ireland dpt dtg majlis tue...
cian lak kt adk die nnt...
tp jarak yg mjlis brtandang lmbt sket,4 bln drpd tarikh kawin...
wt skali dgn abg die lak...

simple je pelamin tunang,wt sndri je...hehe...

hantaran pun hias sendiri je...jimat..

yg nie barang hantaran die bg kt aku...



 yang nie kek die bg kt aku...
kononnye..S dgn Z tue tuk nama la...
Salehuddin love Zati...

yang nie lak kek aku bg kt die...
abg aku yg sponsor..hehe...

malu-malu time nih..xtaw da nk senyum cane...

smpat lg tgk camera...keh3x...

 dah selesai...hehe...

 aku dan si dia...
camera bnyak sgt,xthu nk tgk mane 1...hehe...

 smpat lg bergambar rmai2...
 lam gmbr tue de ayh n mak aku skali...
yg len sume family die...

No comments: